جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار

حوزه/ استاد دانشگاه بابل گفت: اولین انتخابات در چهل سال دوم انقلاب از حساسیت بالایی برخوردار است و قطعا مشارکت حداکثری مردم تاثیر بسزائی در خنثی شدن توطئه های دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، ضابط پور در نشست بصیرتی به مناسبت ایام انتخابات، در مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) فریدونکنار بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، آرمان های انقلاب را تشکیل تمدن بزرگ اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید عظیمی دانستند.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید چند گام را پشت سر گذاشت. ما ایستگاه اول، تشکیل انقلاب اسلامی را پشت سرگذاشته و در گام دوم باید ساختار و نظام اسلامی شکل بگیرد که این امر نیز با رفراندوم روزهای ۱۲فروردین ۵۸ و در ادامه با حضور ۷۵ درصدی مردم در ۱۲آذر ۵۸ و رای به قانون اساسی محقق شده است.

استاد دانشگاه بابل افزود: گام بعدی برای تحقق تمدن اسلامی، دولت سازی اسلامی است که کشور ما در این مرحله قرار دارد و برای تحقق آن باید کارگزارانی انقلابی داشته باشد. که منظور از کارگزار تنها قوه مجریه نیست؛ بلکه قوه مقننه و قضائیه نیز در این مرحله جزء این گروه محسوب می شوند.

ضابط پور در ادامه گفت: نظر به این که در چهل ساله دوم انقلاب، اولین انتخابات را پیش رو داریم، لذا این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره)، مجلس را خانه ملت می دانستند و از منظر رهبر معظم انقلاب این قوه را ویترین جامعه اسلامی است، بنابراین مردم باید در انتخاب نماینده شایسته دقت لازم را داشته و با مطالعه وظایف نمایندگان، مطالبه گری از آنان داشته باشند.

ضابط پور خاطرنشان کرد: اربعین سردار سلیمانی را پشت سرگذاشتیم؛ این اسطوره ملی که رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان یک مکتب برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی نام بردند، لذا همه ما باید با الهام از تفکرات سیاسی و مذهبی این سردار اسلام به کسانی رای دهیم که حامی همه مظلومین و مستضعفین جهان باشد و فراجناحی عمل کرده و منافع کشور را به منافع شخصی و حزبی خود ترجیح دهد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha