پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نوری المالکی

حوزه/ نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق بر عدم امکان اجرای انتخابات بدون بازگشت اقتدار دولت تأکید کرد و افزود: دولت باید برای بازگرداندن اقتدار تلاش کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق بر عدم امکان اجرای انتخابات بدون بازگشت اقتدار دولت تأکید کرد و افزود: دولت باید برای بازگرداندن اقتدار تلاش کند.

المالکی در گفتگویی تلویزیونی گفت: انتخابات نیازمند فضایی همراه با امنیت و استقرار است و باید دولت بتواند امنیت را برقرار و از انتخابات حمایت کند.

وی افزود: اعتراضات و تظاهراتی که در کشور جریان دارد، با هدف بهبود زندگی و وضعیت سیاسی انجام می گیرد و هیچ کس نمی تواند حق شهروندان را در مطالبه اصلاحات سلب کند.

رئیس ائتلاف قانون با بیان اینکه تظاهرات مسالمت آمیز دارای اصول و ضوابط مشخص است، افزود: خواسته و صدای مطالبه گران به گوش همگی رسیده است و ما خواستار تظاهرات مسالمت آمیز هستیم.

المالکی در ادامه با بیان اینکه تظاهرات "تشرین" با تظاهرات پیشین متفاوت بوده و معترضان از اقشار مختلف هستند، اشاره کرد: حقوق تظاهرات تضمین شده و تیراندازی غیر قابل قبول است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha