پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زهره رجائیان

حوزه/ رجائیان تصریح کرد: دلسوزی، تعهد، تخصص و داشتن دانش کافی و انقلابی بودن از مهم‌ترین معیارهای انتخاب اصلح است و مردم باید در انتخابات خود بدون تعصب افراد متخصص و متعهد را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، زهره رجائیان، امروز در نشست بصیرتی طلاب خواهر خوی که مدرسه علمیه الزهرا (س) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در انتخاب نماینده اصلح باید تقوا، توان مدیریتی، تخصص و داشتن روحیه خدمت جهادی به مردم مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: فردی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شود، نباید آلوده به مفاسد باشد و مرز بندی خود را با دشمنان اسلام و انقلاب مشخص کند.

مدیر مدرسه الزهرا (س) خوی بیان داشت: نماینده باید مصالح انقلاب و مردم را بر منافع خود مقدم بدارد و آنچه را که به عنوان شعار در انتخابات بیان می‌کند در عمل نیز بتواند پیاده کند.

وی ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری و اسراف را از دیگر شاخصه‌های نماینده اصلح برشمرد و گفت: نامزدهای مجلس باید اخلاق انتخاباتی را در انتخابات رعایت کنند و نسبت به جامعه احساس مسئولیت داشته باشند.

رجائیان در پایان تصریح کرد: دلسوزی، تعهد، تخصص و داشتن دانش کافی و انقلابی بودن از مهم‌ترین معیارهای انتخاب اصلح است و مردم باید در انتخابات خود بدون تعصب افراد متخصص و متعهد را انتخاب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha