پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صفدر محمدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله در شهرستان خوی با تشکیل ستاد بحران ، مدراس علمیه استان برای هر گونه کمک به زلزله زدگان آماده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی، امروز در بازدید از مناظق زلزله زده بخش قطور شهرستان خوی، اظهار داشت: از اولین ساعات وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران در حوزه علمیه آذربایجان‌غربی با حضور مسئولین و مدیران مدارس علمیه استان تشکیل شد و اساتید، مدیران و مسئولین مدارس خوی و سلماس به منطقه زلزله زده اعزام شدند و دیگر مدارس هم آمادگی کامل را دارند تا در صورت نیاز با حضور در منطقه به زلزله زده‌ها امداد رسانی کنند.

وی با بیان این‌که این زلزله هیچ گونه تلفات جانی نداشت، ادامه داد: در اثر زلزله دیروز بیش از 3000 منزل مسکونی در بیش از 50 روستا آسیب دیده‌اند که به شدت نیازمند وسائل گرمایشی و چادر هستند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی بیان داشت: از صبح امروز نماینده ولی فقیه در استان و مدیران حوزه علمیه استان در منطقه مستقر شدند و از نزدیک مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهند و با توجه به تلاش‌های صورت گرفته تا پایان امروز اسکان موقت و چادری زلزله زده‌ها انجام خواهد شد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha