جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/دیدار سید حافظ ریاض رئیس حوزه علمیه جامعه المنتظر لاهور با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر شعبه قم سازمان وفاق المدارس شیعه گفت: اهل سنت در پاکستان شبهه تراشی های فراوانی می کنند و ما صرفا به کار تدریس و آموزش می پردازیم، ایران و حوزه قم نیز می توانند این خلاء را پوشش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سیفی عصر امروز در دیدار سید حافظ ریاض نقوی که در دفتر مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: ما در ایران گرایش ها و پایان نامه های مختلفی دیده ایم، طلاب جامعه المصطفی باید برای شبهاتی که در پاکستان مطرح می شود آمادگی کسب کنند.

وی افزود: طالبان و داعش در پاکستان نیز تحت فقه خاصی بوده اند، و آن ها اهل حدیث نبوده اند، برای مقابله فقهی با این گرایش های اهل سنت لازم است که در المصطفی کارشناس تربیت شود.

مدیر موسسه دارالثقلین امام عصر(عج) گفت: نمایندگی هایی که در پاکستان و هند از حوزه علمیه قم وجود دارد، همان کارهایی را انجام می دهند که طلاب بومی این کشورها از قبل انجام می دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سیفی یادآور شد: شعبات حوزه علمیه قم که در پاکستان و هند فعالیت می کنند، باید در زمینه هایی ورود کنند که تا به حال کسی این کارها را نتوانسته انجام دهد.

وی ادامه داد: وهابیت در پاکستان شبهه تراشی های فراوانی می کنند و ما صرفا به کار تدریس و آموزش می پردازیم، ایران و حوزه قم نیز می توانند این خلاء را پوشش دهند.

مدیر شعبه قم سازمان وفاق المدارس شیعه مطرح کرد: متاسفانه در اخبار ایران مدام بیان می شود که کرونا از کشورهایی مانند پاکستان وارد ایران شده است و این در حالی است که تا کنون در پاکستان تنها یک نفر مبتلا به این ویروس شده است، یادآور شد: پاکستان مرزهای خود با ایران را بسته است، این نشان می دهد که کرونا از پاکستان وارد ایران نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha