جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
توزیع اقلام بهداشتی

حوزه/ پایگاه آوای پاکستان با مشارکت خیرین در میان طلاب جامعه المصطفی العالمیه اقلام بهداشتی توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه پایگاه آوای پاکستان با مشارکت خیرین در میان طلاب جامعه المصطفی العالمیه اقلام بهداشتی توزیع کرد.

شجاعت جعفری طلبه پاکستانی و دبیر آوای پاکستان درباره توزیع اقلام بهداشتی در میان طلاب جامعه المصطفی در قم گفت: ما در پایگاه آوای پاکستان از روز اول ورود کرونا به ایران از طرق مختلف درحال خدمت رسانی به مردم قم و طلاب غیر ایرانی بودیم، اما با در نظر داشتن مشکلات طلاب تصمیم گرفتیم که منظم به طلاب عزیز خدمت کنیم و به همین دلیل یک فراخوان کمک برای تهیه بسته بهداشتی داده شد که الحمدلله ظرف چند روز مردم استقبال کردند و با کمک خیرین بیش از ۲۵۰  بسته بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا به ارزش بیش از ۹ میلیون تومان بین طلاب غیر ایرانی توزیع شد.

وی افزود: کار آماده سازی بسته های بهداشتی در اقدامی جهادی با حضور طلاب پاکستانی مقیم قم در شرایط کاملا بهداشتی حتی در روزهای تعطیل و عصرها انجام گرفت و در میان افرادی که ثبت نام کرده بودند توزیع شده است.

دبیر پایگاه آوای پاکستان ادامه داد:متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تقاضای بالا برای تامین ماسک و ژل ضد عفونی، این بسته ها به صورت محدود و سهمیه بندی توزیع شد و چون تامین آن برای جامعه هدف با زحمت همراه بوده لذا در این خصوص اقدام نمودیم.

جعفری اظهار داشت: به همراه این بسته بهداشتی ما در این پایگاه برای طلاب، فرزندان و خانواده های طلاب جامعه المصطفی مسابقه "حفظ دعای هفتم صحیفه سجادیه" طرح کردیم که ثبت نام این مسابقه هم آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه این کار جهادی توسط طلاب پاکستانی ادامه دارد گفت: طلاب پاکستانی مقیم قم مانند همه ی عرصه ها در این بحران هم در کنار مردم شریف و قدرتمند ایران اسلامی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیزاده IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    خدا قوت
  • رضا فرهادی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    با سلام و عرض تشکر از زحمات برادران پاکستانی خسته نباشند بسیار خوشحال شدم از فعالیت های این عزیزان در پناه حق