جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعید نمکی، وزیر بهداشت

حوزه/ وزیر بهداشت گفت: ما اعتقادی به شیوه قرنطینه کردن با توجه به شناختی که از فرهنگ بالای مردم‌ داریم، نداریم. از مردم می‌خواهیم که از قم خارج نشوند و به جاهای دیگر نروند و ما را مجبور به قرنطینه کردن نکنند؛ البته مردم ما هوشمند هستند و به زودی خواهیم توانست کرونا را مانند موارد دیگر شکست دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سعید نمکی، وزیر بهداشت، در خصوص آخرین تمهیدات این وزارتخانه برای مقابله با ویروس کرونا در کشور، گفت: نقاط بسیار آلوده و نیز شهری مانند قم به شدت تحت کنترل است و بیماران ترخیصی رو به افزایش بوده است؛ ضمن اینکه اکثر این بیماران افرادی بودند که از قم  خارج شده بودند.

وی اضافه کرد:‌ ما اعتقادی به شیوه قرنطینه کردن با توجه به  شناختی که از فرهنگ بالای مردم‌ داریم، نداریم. از مردم می‌خواهیم که از قم  خارج نشوند و به جاهای دیگر نروند و ما را مجبور به قرنطینه کردن نکنند؛ البته مردم ما هوشمند هستند و به زودی خواهیم توانست کرونا را مانند موارد دیگر شکست دهیم.

وزیر بهداشت با اشاره به همکاری وزارت بهداشت با ارتش، بیان داشت: از تیم‌های پزشکی و پرستاری ارتش در نقاطی که نیاز داشته باشیم، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیروس کرولا IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    چرا موج منفی میدید مثلا بقیه کشور پاکه! حریرچی و هئیت دولت باید قرنطینه بشن
  • حریرچی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    حیا کن معاونت آلودست
  • خانزادی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    با توجه به وجود فضای رعب و وحشت در بین مردم در خصوص ویروس کرونا و اتفاقاتی که انسان هر لحظه بوی مرگ را حس می کرد. ونگذاشتند مردم لذت شادی پیروزی خود را جشن بگیرند و بر همگان آشکار شد که جبهه غربگرا شکست خورد. اینکه رئیس جمهور دیشب گفت: از روز شنبه همه چیز عادی است. به یقین بی ارتباط با انتخابات و گرانی 20 درصدی چندین روز گذشته نمی باشد و به همه خواسته ای خود رسیدند. #بله از شنبه همه چیز عادی است#
  • محمدرضا مظفر IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    0 0
    در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونامطرح شد روحانی: کاردر کشور از روز شنبه باید روال عادی خود را داشته باشد رئــیــسجــمــهــور، گــــزارش وزیــــر بــهــداشــت ، درمــان و آمــوزش پزشکی بــرای مهار و تالش در مسیر ریشهکنی بیماری کرونا در کشور را امیدوارکننده خواند و تصریح کرد: از روز شنبه کـار و فعالیت در کشور باید به صـورت آن چه که در هفتههای گذشته جریان داشته، ادامه یابد و هـراس افکنی و تالش بـرای به تعطیلی کشاندن کشور، توطئه دشمنان است. جناب رئیس جمهور چه خبری است که با این وضعیت خاص در کشور شما یکدفعه اعلام می کنید شنبه برید سرکار؟!!!