پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نعمت اللهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: ماه رجب از جمله ماه هایی است که از نظر فضیلت ارزش بسیار زیادی داشته و هیچ ماهی در عظمت و ارزش به این ماه نمی رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی صبح امروز در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ضمن تبریک ولادت حضرت امام محمدباقر(ع)  و حلول ماه رجب، گفت: پیامبر اکرم(ص) همواره تأکید داشتند که ماه رجب ماه بزرگ خدا است و ماهی در عظمت و فضیلت به آن نمی رسد و جنگ و  خونریزی در این ماه حرام است و این ماه مبارک مقدمه ای برای درک بهتر ماه شعبان و رمضان است.

وی افزود: ماه رجب از فرصت های ارزشمندی است که باید تلاش کنیم تا انس و ارتباطی ارزشمند با پروردگار متعال برقرار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: مؤمنان از عظمت این ماه بزرگ غفلت نکنند و از فرصت‌ های آن برای خودسازی و کسب معنویت حداکثر بهره را ببرند.

وی ادامه داد: روزه داری در این ماه، غضب خداوند را از بین می برد و مهربانی و رحمت او را به همراه خواهد داشت، به طوری که سه روز روزه داری در این ماه درهای دوزخ را بر انسان می بندد.

حجت الاسلام نعمت الهی عنوان کرد: امیداوریم همه مردم به ویژه جوانان با بهره مندی از این فرصت و بهره‌وری مناسب از ماه شریف رجب به کسب معارف دینی پرداخته و در ارتقای اخلاق و زیبایی‌های اخلاقی تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha