چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماه رجب

حوزه/ همزمان با حلول ماه رجب المرجب، ویژه‌نامه معنوی این ماه با ۶۰ مطلب مفید در پایگاه حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با حلول ماه رجب المرجب به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، ویژه‌نامه معنوی ماه رجب با ارائه بیش از ۶۰ مطلب و با هدف بیان ویژگی‌های این ماه پرخیر و برکت در پایگاه حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

فضائل ماه رجب، چرا گناه در ماه رجب را دو برابر حساب می کنند؟، فضیلت روزه در ماه رجب، فضیلت ماه رجب و مناسبت های مهم آن، گفتاری درباره ماه های حرام، اعمال و مراقبات ماه رجب، لیلةالرغائب حرمی در حرم الهی و مراقبات ماه رجب از جمله مطالب خواندی این ویژه‌نامه معنوی است.

در ابتدای این ویژه‌نامه می‌خوانیم: "ماه پر خیر و برکت رجب، دارای فضایل بی‌شماری است. ۲۷ رجب بعثت پیامبر و میلاد سه امام معصوم، امام علی، امام باقر و امام جواد علیهم ‏السلام و اعتکاف ایام البیض در این ماه است. یاد پیشوایان شهید، امام کاظم و امام هادی علیهما السلام و نیز حضرت زینب سلام الله علیها گرما‏ بخش دل‏های مؤمنان است. ماه رجب شهراللَّه اعظم است. هیچ ماهی به منزلت و فضیلت او نمی‌رسد حتی جنگ با کفّار در این ماه حرام است. آگاه باشید رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امتم است. کسی که یک روز در رجب روزه بگیرد موجبات رضایت خدا را فراهم کرده از خشم و غضب او دور می‌شود. و دری از درهای جهنم به رویش بسته می‌شود."

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha