جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خشم کاربران توییتری از انتشار عکس حمله وحشیانه به تظاهرکننده مسلمان

  حوزه/ انتشار عکسی از تظاهرات اخیر در هندوستان که در آن یک مسلمان معترض بی پناه در میان هندوهای افراطی به طرز وحشیانه ای مورد حمله قرار می گیرد، خشم اینترنتی را برانگیخت.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tribune، انتشار عکس حمله وحشیانه به یک معترض مسلمان در دهلی با خشم گسترده ای در شبکه مجازی توییتر مواجه شد.

درحالی که راهپیمایی ها در اعتراض به قانون جدید شهروندی در هند موسوم به NRC همچنان ادامه دارد، در جریان درگیری ها تصویر مرد مسلمانی که به شکلی وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار می گیرد در فضای مجازی منتشر شده است.

بلافاصله پس از اعتراضات شدید دهلی که منجر به جان باختن بسیاری و همچنین به آتش کشیده شدن یک مسجد شد، تصویر منتشر شده از یک مسلمان که توسط افراد افراطی هندو محاصره شده و با چوب و اسلحه به جان او افتاده اند، خشم فراوانی را برانگیخت. در این تصویر مرد مسلمان بی پناه روی زمین زانو زده و سعی دارد با دو دست خود سرش را از حمله های بی رحمانه در امان نگه دارد.

گفتنی است پس از تصویب قانون جدید بحث برانگیز در مورد تابعیت، خشم و سرخوردگی در جامعه اسلامی سبب به راه افتادن تظاهرات اعتراضی متعددی شده است. در اعتراض به قانون شهروندی دهلی در زمان بازدید ترامپ ، دست کم هفت کشته و ۱۵۰ زخمی به جا ماند.

با این حال درگیری های روز دوشنبه بدتر از گذشه بود و رسانه های اجتماعی اقدامات بی رحمانه هندوهای افراطی مرتبط با حزب حاکمیت را محکوم کردند.

کاربران توییتر درحالی که خواستار اقدام بین المللی شدند، با انتشار عکس معترض مظلوم، از خشونت نسل کشی «نازی های هندو»  انتقاد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عجب DE ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    خیلی ناراحت شدین؟