جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عبد الله جبری

حوزه/ هیئتی از شورای مرکزی شیوخ عشایر عراقی و عربی و اتحادیه صلح قبایل عربی در لبنان با شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنش امت لبنان دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از شورای مرکزی شیوخ عشایر عراقی و عربی و اتحادیه صلح قبایل عربی در لبنان به ریاست شیخ حسام العلی و شیخ سلیمان الاسعد با شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنش امت لبنان دیدار کرد.

در این دیدار پیرامون اوضاع اسلامی و عربی و ضرورت تلاش مشترک میان تمامی عشایر، قبیله ها و مسلمانان برای ارائه چهره ای پاک از دین و مفاهیم آن بحث و گفتگو و سپس اشاره شد: تروریسم تکفیری و حامیان آن تلاش می کنند که تا دین را مخدوش کرده و تصویری خشونت آمیز و گمراه کننده از دینِ حق و گذشت و محبت ارائه دهند.

حاضران بر مخالفت با معامله قرن که هدف از آن آوارگی دوباره ملت فلسطین، تمرکز دولت یهودی در سرزمین قدس و ویرانی مسجد الاقصی برای برپایی هیکل سلیمان است، تأکید کردند و افزودند: باید برای وحدت واقعی اسلامی و عربی تلاش کرد؛ چرا که آنچه موجب وحدت میان تمامی مذاهب مسلمانان می شود، کلمه توحید است و این مسئله موجب ایستادگی در برابر توطئه ها و پروژه هایی می شود که مقدسات به ویژه قبله اول مسلمین را هدف قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha