پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 888432
۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
علی ابرازه

حوزه/قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از آغاز به کار دستگاه تولید روزانه ۲۰۰ هزار ماسک در قم خبر داد.

علی ابرازه امروز جمعه نهم اسفندماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: با توجه به برخی از مشکلات در خصوص تامین ماسک مورد نیاز برای شهروندان، دانشگاه علوم پزشکی نسبت به استقرار دستگاه تولید ماسک در قم اقدام کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: این دستگاه روزانه می تواند ۲۰۰ هزار ماسک را تولید کرده و با این اقدام نیاز داروخانه‌ها و مراکز درمانی استان تامین خواهد شد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: این دستگاه کاملا اتوماتیک بوده و به صورت کامل اقدام به دور دوزی، کش گذاری و بسته بندی خواهد کرد.

وی همچنین از ترخیص بیش از ۵۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا از بیمارستان های سطح شهر خبر داد و افزود: تاکنون ۴۳۲ نفر در مراکز درمانی قم مشکوک به کرونا بستری شدند و تا امروز بیش از ۵۰ نفر مرخص شدند.

ابرازه بیان داشت: سه بیمارستان کامکار، فرقانی و امام رضا(ع) برای بستری بیماران مربوط به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از اهدای حدود ۱۵۰ هزار بسته بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به مردم قم خبر داد و افزود: تاکنون ۶۵۰ هزار ماسک در داروخانه ها توزیع کرده ایم که ان شاءالله از امروز شاهد تولید ۲۰۰ هزار ماسک در قم خواهیم بود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha