پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فضای مجازی

حوزه/ محفل شعر «مهر و ماه» شاعران استان قم، در تاریخ و زمان مقرر خود اما از طریق فضای مجازی برگزار شد و شاعران به‌وسیله شبکه‌ اجتماعی تازه‌ترین اشعارشان را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به رسم معمول ابتدای هر ماه حوزه هنری قم میزبان شاعران شهر است تا در یک دورهمی ادبی، شاعران جوان قمی آخرین سروده‌هایشان را ارائه کنند و در جریان رویدهای ادبی قرار گیرند.

بر اساس این گزارش: اما چهل و ششمین محفل قمپز به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و توصیه‌های مسئولان استانی لغو شد؛ با این حال شاعران استان از فراخوان واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم استقبال کردند و با ارسال صدا یا ویدئویی از خود در حال قرائت سروده‌هایشان و اشتراک گذاشتن آن در کانال ادبیات حوزه هنری قم در فضای مجازی به نشانی https://t.me/adabiatqom چهل و ششمین محفل مهر و ماه را به‌صورت مجازی برگزار کردند.

علی‌اصغر شیری، اعظم سعادتمند، علیرضا صبوری سرشت، محمدمتین کریمی، مجید حیدری، حسن خسروی وقار، محمدجواد الهی‌پور، محمد میرزایی بازرگانی، رقیه ندیری، زهرا سادات هاشمی، ترانه جامه بزرگی، فرهاد موحدی، نورا سادات نمایی، عباس صفری، احمدجواد نوآبادی و سید محمدعلی علوی شاعرانی بودند که آثارشان را در این محفل «مهر و ماه» به‌صورت مجازی ارائه کردند و فایل شعرخوانی‌شان را به اشتراک گذاشتند.

محمد شکری فرد از تبریز (استان آذربایجان شرقی) و هانیه محمودی از اصفهان نیز مهمانان غیرقمی مهروماه مجازی بودند؛ همچنین در این محفل مجازی ویدئو شعرخوانی‌ سید حمیدرضا برقعی شاعر شناخته شده استان قم به اشتراک گذاشته شد.

خاطر نشان می شود: شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha