چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کتاب یادبود قربانی حمله تروریستی کرایست چرچ به قلم همسرش منتشر شد

حوزه/ یکی از بازماندگان حمله کرایست چرچ که روی ویلچر می نشیند و همسرش را در حمله تروریستی ۱۵ مارس به مسجد النور از دست داده، کتاب زندگی او را منتشر ساخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  nzherald، فرید احمد یکی از بازماندگان حمله تروریستی ۱۵ مارس به مسجد النور در کرایست چرچ، که همسرش  را در این حادثه تلخ از دست داده، برای یادبود او دست به قلم شده و کتاب زندگی او را به نگارش درآورده است.

درحمله خونین مسجد النور، حسنا احمد ۴۴ ساله پس از اینکه تمامی زنان و کودکان مسجد را به جای امنی هدایت کرد، برای کمک به شوهرش فرید که روی صندلی چرخدار می نشیند به مسجد بازگشته و در آنجا کشته می شود.

چندین ماه پس از مرگش، فرید که عزادار همسر مهربانش بوده تصمیم می گیرد راهی را برای التیام این درد پیدا کرده، قلم به دست می گیرد و به نگارش داستان زندگی او اقدام می کند.

کتاب منتشر شده که «روایت حسنا، همسرم» نام دارد.  که کشتار کرایست چرچ و سفر او به سمت بخشش را و رویات زندگی همسرش از زندگی تا مرگ را در خود دارد.

وی همچنین تجربیات هولناکش از حمله تروریستی ۱۵ مارس و فرای آن را در این کتاب نوشته است. وی قصد دارد سود فروش کتاب را به سازمان آمبولانس های  

او سال گذشته درباره برنامه انتشار این کتاب با خبرنگاران صحبت کرده و گفت که می خواهد کاری کند و همزمان ادای احترامی به همسر فقیدش باشد و در عین حال خدمتی به جامعه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha