پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/نشست هماهنگی کمیته های فعال در قرارگاه جهاد سلامت در حوزه

حوزه/ نشست هماهنگی کمیته های فعال در قرارگاه جهاد سلامت حوزه با حضور مسئولین نهادهای حوزوی در مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین زمانی، ضمن تأکید همه نهادهای حوزوی برای خدمات بیشتر به مردم در مواجهه با ویروس کرونا گفت: از روز اول نشر این کرونا و با اطلاع از این قضیه بلافاصله مسئولین نهادهای مختلف حوزوی و جهادی به میدان آمدند و برای رفع این مشکل و خدمت رسانی بهتر و قوی تر ۱۴ اقدام اساسی انجام دادند که یکی از آن موارد راه اندازی چند کمیته بود که از جمله این کمتیه ها اعزام، توزیع بسته های بهداشتی و سلامت به در منازل به وسیله روحانیون و طلاب است.

مسئول دفتراجتماعی  سیاسی حوزه، گفت: در حال حاضر به دلیل گستردگی کار کمیته اعزام، نیازمند به نیروهای جهادی بیشتری از سوی طلاب و دانشجویان است و لازم است همه طلاب و روحانیون و دانشجویان بسیجی جهادی برای جلوگیری از نشر ویروس و خدمت رسانی به مردم در بیمارستانهای فرقانی، کامکار و توزیع اقلام بهداشتی و سلامتی با این کمیته اعلام آمادگی کرده و به میدان بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی، رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه نیز بر همکاری وهم فکری همه نهادهای حوزوی، طلاب و دانشجویان بیسجی برای رفع ویروس کرونا و توزیع اقلام بهداشتی سلامتی در قم تأکید کرد و اظهار داشت: امروز در شرایط بسیار حساسی از لحاظ هجمه علیه حوزه، روحانیت و قم از سوی معاندین و بعضی مسئولین غرب زده هستیم که این افراد به بهانه های مختلف و با سخنان واهی خود مردم را علیه حوزه و قم می شورانند.

وی گفت: ما اعتقادی نداریم که این بیماری از قم نشر پیدا کرده باشد، ولی بر این باوریم که قم اولین استانی بود که این ویروس را تشخیص داده و زود اطلاع رسانی کرده و در شرایط فعلی که این گونه به مردم و جامعه وانمود شده که ویروس از حوزه و قم نشر پیدا کرده، باید  برای رفع این ویروس الگوی پیشگیری مناسب برای کشور ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی گفت: در حوزه ظرفیت زیادی برای بکارگیری طلاب و روحانیون برای جلوگیری از این بیماری و ارائه خدمات رسانی برای مردم و ارائه الگوی پیشگیری مناسب وجود دارد و لازم است در چنین شرایطی که همه هجمه ها علیه حوزه و قم است، از همه ظرفیت های حوزه در این مسیر بکارگیری شود.

رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه افزود: حوزه و قم مانند گذشته در این حادثه مظلوم مانده و لازم است برای برون رفت از این مظلومیت و دفاع از حوزه طلاب وارد میدان شده و اقدام به توزیع درست اقلام بهداشتی در بین مردم و در ادامه مطالبه گری از مسئولین برای ارسال اقلام بهداشتی به قم کنند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha