جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / برگزاری جلسه شورای تبلیغ حوزه علمیه استان همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با تصمیم شورای تبلیغ استان، نمازهای جماعت در مساجد سراسر استان با رعایت مسائل بهداشتی برقرار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، عصر امروز در شورای تبلیغ استان همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کادر درمانی، گفت: امروز باید از خدمات پزشکان، پرستاران و همه کادر درمانی در سراسر کشور و خصوصا استان همدان، تقدیر کنیم و بگوییم که همه مردم ایران قدردان زحمات شما هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه دستور جلسه امروز شورای تبلیغ، نحوه برگزاری تجمعات مذهبی و نماز جماعت در مساجد در روزهای آتی است، خاطرنشان کرد: با مشورتی که با ستاد پیشگیری از کرونا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان صورت گرفت، استان دارای وضعیت خوبی در این زمینه است، و لذا توصیه‌ای مبنی بر اینکه نمازهای جماعت تعطیل شود، وجود ندارد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: با تصمیم شورای تبلیغ استان، نمازهای جماعت در مساجد سراسر استان برقرار خواهد بود، اما ذکر این نکته مهم است که باید در برگزاری بر رعایت مسائل بهداشتی بسیار تاکید شود.

وی با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی در مساجد، ابراز داشت: اگر کسی علائم و نشانی از بیماری دارد، نباید در این ایام در مساجد حضور پیدا کند و ضمنا دیگر نمازگزاران نیز با حفظ فاصله مناسب از یکدیگر و رعایت دیگر مسائل بهداشتی، همچون همراه داشتن مهر شخصی، می توانند کمک کنند؛ تا ان شاءالله مشکل خاصی رخ ندهد.

رئیس شورای تبلیغ استان همدان افزود: البته مردم همدان در این ایام همکاری خوبی داشته اند که این نشان از فرهنگ عالی هم استانی‌های گرانقدر است و باید از همه آنها تشکر کنیم.

وی در پایان به نحوه برگزاری سایر تجمعات مذهبی نیز اشاره کرد و گفت: افرادی که می خواهند تجمعات مذهبی در سطح استان برگزار کنند، باید از طریق هماهنگی با ستاد پیشیگیری از کرونا اقدام کنند، چرا که نظر این ستاد دارای حجیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha