پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 888948
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
مدیر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر

حوزه/ مدیر و کارکنان مدرسه علمیه قدسیه بهشهر با حضور در منزل شهیدان حجت و ابوالفضل رضیعی از مادر این شهیدان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم مظلومی، مدیر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر در دیدار با مادر شهیدان رضیعی، بیان کرد: تکریم از مادران شهدا امری ضروری و تأکیدی برای همگان در خصوص لزوم تجلیل از مقام شامخ این اسوه‌های ایثار است.

وی افزود: مادران شهدا الگوی واقعی ایثار و فداکاری در جامعه و گنجینه‌های تاریخی هستند؛ زیرا این بانوان نمونه، به خاطر مادر بودن بیشترین داغ را در مصیبت فرزندان شهیدشان تحمل می‌کنند و از طرفی بیشترین نقش تربیتی را در خانواده‌ها داشته و کم‌توقع‌ترین اقشار جامعه هستند.

 مدیر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر تصریح کرد: مادران، پدران، همسران و خانواده‌های شاهد یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های کشور و وفادارترین افراد نظام به شمار می‌روند.

 مادر شهیدان رضیعی در این دیدار با بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش، گفت: حجت و ابوالفضل دو فرزند شهیدم علاقه بسیار شدیدی به یکدیگر داشتند و لحظه‌ای نبود که باهم نباشند، تا جایی که روزهای جمعه که پدرشان و آنان به نماز می‌رفتند پدرش با موتور می‌رفت و به آن‌ها می‌گفت یک نفرتان می‌تواند با من بیاید آن‌ها می‌گفتند اگر سه نفرِ برویم می‌آییم.

وی تصریح کرد: وقتی پیکر فرزندانم را دیدم، گفتم «خدایا من شهید را در راه تو دادم اما اگر کسی به خون شهید خیانت کند تا قیامت از او نمی‌گذرم».

مادر شهیدان رضیعی ادامه داد: شما طلاب حوزه‌های علمیه باید اگر خلافی از کسی دیدید، تذکر داده و روشنگری کنید تا خون شهدا پایمال نشود؛ خانواده شهدا از عملکرد انقلابی بعضی از مسئولان راضی هستند، امیدوارم بقیه مسئولان نیز در این مسیر گام بردارند.

مدیر و کارکنان مدرسه علمیه قدسیه بهشهر با حضور در منزل شهیدان حجت و ابوالفضل رضیعی از مادر این شهیدان تقدیر کردند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha