سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 889511
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
اسکان نوروزی فرهنگیان

حوزه/ مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از لغو طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۱۱ هزار مدرسه و ۱۰۸ هزار کلاس درس، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌فر درباره اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شیوع بیماری کرونا، گفت: در راستای رعایت بهداشت و سلامت هموطنانمان به ویژه فرهنگیان برای مقابله با بیماری کرونا، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در ۱۱ هزار مدرسه با ۱۰۸ هزار کلاس درس که آماده پذیرایی از ۱۲ میلیون نفر- روز در ایام نوروز بودند، لغو شد.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش دارای ۳۹۸ مرکز رفاهی و خانه معلم است که این مراکز به صورت روزانه ایزوله، ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و تنها این مراکز آماده پذیرایی از فرهنگیان هستند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن توصیه می‌شود فرهنگیان حتی‌الامکان از سفر پرهیز کنند و ترجیحًا در خانه بمانند، اما در صورت الزام و ضرورت سفر، این مراکز با رعایت تمام جوانب بهداشتی، آماده پذیرایی از آنهاست.

وی تصریح کرد: البته وضعیت دایر بودن مراکز رفاهی فرهنگیان مانند هتل‌ها در طول ایام نوروز تابع تصمیم‌گیری ستاد کشوری پیشگیری از کروناست و در صورتی که دستوری مبنی بر تعطیلی آن‌ها صادر شود، ما نیز رعایت می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha