جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام‌والمسلمین بهرام پور گفت: دست تک‌تک طلاب عزیزم، دوستان روحانی و اساتید معظم را می‌بوسم که امروز در صحنه خدمات‌رسانی به ملت بزرگوار ایران با ایثار و از خودگذشتگی، حضور پیدا کرده و تلاش دارند تا مقداری از آلام مردم را کم کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی طلاب، روحانیون و اساتید مدارس علمیه، برای خدمت‌رسانی به مردم شریف خوزستان، اظهارداشت: من دست تک‌تک طلاب عزیزم، دوستان روحانی و اساتید معظم را می‌بوسم که امروز در صحنه خدمات‌رسانی به ملت بزرگوار ایران با ایثار و از خودگذشتگی، حضور پیدا کرده و تلاش دارند تا مقداری از آلام مردم را کم کنند.

وی تصریح کرد: این خدمتی که شما طلاب و روحانیون عزیز انجام می‌دهید، خدمتی است که نزد خداوند بسیار پسندیده بوده و امیدوارم پروردگار عالم به لطف و احسانش و به اضعاف مضاعف، خیر و برکت را برای همه شما عنایت فرماید.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، گفت: خیلی خیلی سپاسگزارم از این زحماتی که دوستان عزیزم می‌کشند و امیدوارم ملت ایران نیز قدرشناس زحماتشان باشند و در کنار روحانیت، این رزمندگان میدان‌های مختلف برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی، همراه و یاورشان باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
    0 0
    ممنونیم حاج اقا... ماهم دوستون داریم