پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اقبالیه

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین گفت: جمعی از طلاب جهادی با همکاری شهرداری، معابر شهر اقبالیه را ضدعفونی کردند.

حجت الاسلام عباس افشار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: عملیات ضدعفونی معابر و مکان های عمومی شهر اقبالیه با همکاری شهرداری این شهر و طلاب قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به طور مرتب و روزانه انجام می شود.  

وی افزود: طی هفته جاری میادین و معابر شهری، ناوگان حمل ونقل عمومی، مساجد، مکان های عمومی، پارکها، وسائل بازی کودکان و لوازم ورزشی عمومی شهر اقبالیه نیز توسط طلاب قرارگاه ضدعفونی شده است.  

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین تمام تلاش خود را برای مقابله بیماری کرونا با ضدعفونی کردن معابر شهری استان قزوین به کار گرفته و طلاب این قرارگاه از مردم فهیم قزوین می خواهند که رعایت نکات بهداشتی را بیش از پیش جدی بگیرند و از رها کردن ماسک، دستکش و سایر لوازم بهداشتی در سطح شهر جداً خوداری کنند.  

حجت الاسلام افشار در پایان از تلاشهای مخلصانه و شبانه روزی کادر پزشکی مراکز درمانی و بیمارستانها  و نیز شهردار اقبالیه «جناب آقای مهندس فرجی» که این روزها در کنار مردم مشغول خدمت به آنها هستند نیز قدردانی کرد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha