پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید رضا عاملی

حوزه/ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی از خدمات داوطلبانه و جهادی برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی از خدمات داوطلبانه و جهادی برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی و تشکر کرد.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهادگران مردمی میدان دفاع از سلامت

درود بی‌پایان بر شما که در این ایام محنت و سختی از آسایش خود چشم پوشیده‌اید و در کنار سایر جهادگران این میدان، وارد عمل شده‌اید و بدون هیچ چشم‌داشت مادی؛ فقط و فقط برای رضایت خداوند متعال و آسایش هموطنان خود به مبارزه با ویروس کرونا پرداخته‌اید؛ بدون تردید این روزهای سخت با استقامت ملت بزرگ مان طی خواهد شد، ولی قدر و ارج این تلاش شما محفوظ خواهد بود.

این اقدام خداپسندانه شما گروه‌های جهادی برآمده از دل ملت در قالب طلاب جهادی، هیأت‌های مذهبی، بسیج مستضعفین، پویش‌های دانشجویی و سایر تشکل‌های مردم‌نهاد؛ قطعا از مصادیق بارز آیه شریفه «تعاونوا علی البر و التقوی» است و اجر و پاداش آن رضایت الهی است. با دیدن این صحنه‌های خلق زیبائی‌های الهی و انسانی، این معنا بزرگ و متعالی در ذهن نقش می‌بندد که همه مردم شریف ایران در کنار غم و شادی یکدیگر بوده و مصداق کلام امام علی علیه السلام هستند که آنچه را بر خود می‌پسندی بر دیگران بپسند و آنچه را بر خود نمی‌پسندی بر دیگران نپسند.

بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی هزار باره خود و همکارانم را به همه جهادگران و همه آنانی که دیگران را بر خود ترجیح می‌دهند تقدیم کرده و صحت و سلامت برای همه ملت شریف و دوست داشتنی ایران عزیز خواستارم.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha