جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پویش کنارتم کارگر

حوزه/ گروه جهادی مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، با اجرای پویش کنارتم کارگر، ۳۱۳ بسته معیشتی به کارگران زحمتکشی که در این روزها به دلیل وضعیت بحرانی کشور، خانه‌نشین بودند و امکان کارکردن نداشتند، تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام ترابی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای پویش «کنارتم کارگر»، بیان کرد: گروه جهادی مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در راستای حمایت از خانواده کارگرانی که در دو هفته اخیر، به‌واسطه تعطیلی مشاغلشان، درآمدشان کم شده، بسته‌های معیشتی تهیه و میان آن‌ها توزیع کردند.

وی گفت: طلاب مدرسه علمیه با شناسایی کارگرانی که در این چند روز اخیر به دلیل وضعیت بحرانی کشور، خانه‌نشین بوده و امکان کارکردن نداشتند، بسته‌های معیشتی در اختیار آن‌ها قرار دادند.

حجت‌الاسلام ترابی گفت: هر کدام از بسته‌های معیشتی به ارزش ۲ میلیون ریال شامل «برنج»، «مرغ»، «حبوبات»، «روغن»، «رب گوجه» و «شیرینی» بودند که بحمدالله میان خانواده کارگران دزفولی و البته تعدادی از خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه دزفول در پایان تصریح کرد: روند فعالیت‌های حمایتی و خدمات اجتماعی گروه جهادی مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، با حمایت خیرین همچنان ادامه داشته و إن‌شاءالله در نظر داریم چند سری جهیزیه نیز برای زوج‌های جوانی که در شرایط گرانی بازار، توان خرید وسایل ضروری زندگانی‌شان را ندارند، تهیه کنیم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha