پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 889949
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
قرارگاه

حوزه/ قرارگاه جهادی حوزه علمیه خواهران قزوین با هدف کمک به کادر درمانی و امداد رسانی و آموزش مسائل بهداشتی به آحاد مردم تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام امیر رحیمی در جلسه تشکیل قرارگاه جهادی واحد خواهران حوزه علمیه قزوین گفت: خوشبختانه خواهران ظرفیت بالایی در امدادرسانی و آموزش مسائل بهداشتی به آحاد مردم دارند و می توانند در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تأثیرگذاری مطلوبی داشته باشند.

وی افزود: در این سالها که بلایای طبیعی در کشور ما اتفاق افتاده، خواهران طلبه در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم آسیب دیده به خوبی نقش آفرینی کردند و اگر این فعالیت ها در قالب یک تشکل منسجم انجام شود، اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

دبیر قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین ادامه داد: با هماهنگی مدیر حوزه علمیه استان قزوین، قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین تشکیل شده و در این چند روز به خوبی توانسته ایم کار خدمت رسانی در خصوص بیماری کرونا را در شهرها و مراکز درمانی انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با تشکیل قرارگاه جهادی حوزه علمیه خواهران بتوانیم در این مرحله حساس، به هموطنان خدمت رسانی کنیم و باری از دوش عزیزان خدمتگزار از پزشک گرفته تا کارگران زحمت کش شهرداری برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha