پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ترابی شهرضایی

حوزه/ فرزند مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ترابی شهرضایی گفت: پدرم هیچ گاه به ما نگفت که در کدام عملیات دفاع مقدس و چگونه شیمیایی شده، ضمن آن که هیچ وقت نیز به دنبال مدارک جانبازی خود نرفت.

حجت الاسلام محمد حسن ترابی، فرزند عالم فقید حجت الاسلام و المسلمین ترابی شهرضایی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: مرحوم پدرم از زمان جنگ تحمیلی در بدنشان عوارض شیمیایی وجود داشت اما هیچ وقت به ما نگفتند که کدام عملیات و چگونه جانباز شدند با این حال هیچ گاه نیز به دنبال اثبات این مساله و ارایه مدارک جانبازی و این بحث ها نبودند.

وی افزود: ایشان به خاطر عوارض شیمیایی، از زمان جنگ تا زمان حیات، تنگی نفس داشتند و در این ایام به خصوص ریه ایشان عفونت شدیدی پیدا کرد که متاسفانه دو روزی را با دستگاه در بیمارستان تنفس کردند تا این که شب جمعه، همزمان با شب زیارتی ارباب بی کفن به پابوس امام حسین(ع) رفتند.

حجت الاسلام ترابی گفت: البته پزشکان ایشان را مشکوک به کرونا اعلام کردند اما هنوز جواب آزمایش نیامده است، اما با این حال ما به عنوان اطرافیان ایشان، مبتلا به این ویروس نشده ایم و حتی والده ما نیز که بیش از همه در کنار ایشان بوده، تست کرونایشان منفی اعلام شده است.

فرزند مرحوم استاد ترابی شهرضایی بیان داشت: با توجه به شرایط امروز کشور مراسم بزرگداشت فعلاً برگزار نمی شود اما ان شاءالله اگر شرایط مساعدتر شد، شاید بتوانیم مراسم چهلم ایشان را برگزار می کنیم.

وی در خاتمه افزود: البته برخی دوستان طلبه و روحانی در مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان که مرحوم پدرم چند سالی کرسی درس داشتند، اعلام کرده اند، شنبه شب بعد از اقامه نماز جماعت، ثواب مراسم قرآن خوانی که دارند را تقدیم به روح ایشان می کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha