پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جلسه

حوزه/ دکتر سقائیان‌نژاد در جلسه فوق‌العاده ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا در شهرداری قم بر استفاده از تمامی توان و ظرفیت در اختیار مجموعه مدیریت شهری برای انجام اقدامات پیشگیرانه در شیوع کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه فوق‌العاده ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا در شهرداری قم با حضور شهردار و قائم مقام شهردار، معاونین و مدیران ستادی شهرداری قم برگزار شد.

دکتر سقائیان‌نژاد در این جلسه با اعلام شرایط بسیار ویژه و فوق‌العاده شهر قم در شیوع ویروس کرونا گفت: مدیران برای اجرای اقدامات پیشگیرانه نیازی به برگزاری جلسات و تصمیم جمعی ندارند و به هر شکل ممکن می‌بایست  نیازها در اسرع وقت پیگیری و برطرف شود.

شهردار قم با تقدیر از خدمات مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری قم و همراهی خانواده کارکنان در شرایط موجود بر حضور مستمر و تلاش بیش از پیش در انجام اقدامات پیشگیرانه و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد و افزود: وضعیت عمومی شهر در شرایط بحرانی قرارداشته و لازم است خدمات‌رسانی تمام بخش‌های مدیریت شهری در کنار تعامل و همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌های خدمت‌رسان با قدرت پیگیری شود.

وی حفظ جان و سلامتی شهروندان را اولویت اصلی اقدامات شهرداری قم دانست و افزود: تمام توان و ظرفیت‌های در اختیار مجموعه‌های مختلف شهرداری قم بایستی به طور کامل در انجام امور مربوط به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته شود.

دکتر سقائیان‌نژاد آماده‌سازی و تهیه تجهیزات مورد نیاز نیروهای خدماتی از جمله وسائل بهداشتی پاکبانان و باغبانان را ضروری دانست و تصریح کرد: در هر شرایطی هیچ خللی در انجام امور جاری شهر نبایست به وجود بیاید، ضمن آن‌که انجام امور باید کاملا اصولی و بر اساس دستورالعمل‌ها صورت پذیرد.

شهردار قم همچنین با توجه به شرایط ویژه اقتصادی و کسادی بازار به معاونین مالی و برنامه‌ریزی مأموریت داد تا تدابیر ویژه‌ای برای مستأجرین و طرفین قراردادهای مجموعه‌های مختلف شهرداری قم اندیشیده شود و طی لایحه‌ای برای تصویب شورای اسلامی شهر ارسال گردد.

دکتر سقائیان‌نژاد در این جلسه دستور پرداخت ویژه مبلغ 5 میلیارد ریال به ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا در شهرداری قم را صادر کرد تا انجام اقدامات این حوزه از نظر پرداخت هزینه‌های مالی از جمله تهیه تجهیزات و امکانات لازم برای شستشو، نظافت و ضدعفونی معابر و فضاهای عمومی شهر، نیز تسهیل گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha