شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده

حوزه/ مسئول کمیته توزیع و پشتیبانی امکانات بهداشتی و پیشگیری از سرایت بیماری ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه روز گذشته به همت طلاب و روحانیون بسیجی، بیش از دو هزار خودرو در منطقه نیروگاه قم(حوالی میدان نبوت) ضد عفونی شد که این فعالیت با بازخورد بسیار مثبت مردم و تقدیر و تشکر آن ها از طلاب و روحانیون جهادی همراه بود.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در این عمل خداپسندانه و جهادی حدود ۲۵ تن از طلاب و روحانیون حضور داشتند و انشاالله این قبیل اقدامات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس نحس کرونا در قم تداوم خواهد داشت.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قم همچنین گفت: علاوه بر این، از روز گذشته شروع به توزیع حدود ۳۰۰ بسته مواد غذایی ویژه افراد نیازمند کرده ایم که این ها عمدتاً در مناطق محروم و حاشیه ای شهر توزیع شده است.

وی بیان داشت: همچنین سبد کالایی خاصی را نیز ویژه خانواده های مستضعف در حال تدارک هستیم تا با حضور طلاب جهادی توزیع شود.

حجت الاسلام امیرزاده افزود: صبح امروز(سه شنبه) جلسه ای با حضور مسئولان گروه های جهادی طلاب داشتیم و ساماندهی جدیدی در این باره صورت گرفت به این معنا که این گروه ها تیم بندی شده و در هر تیم بین بیست تا سی نفر از طلاب و روحانیون حضور دارند که این ها در کوچه ها و محلات مشخص اقدام به ضدعفونی کردن محلات همچنین تحویل و توزیع بسته ها و اقلام بهداشتی می کنند.

وی همچنین با بیان این که در مجموع ۴۵۱ نفر از طلاب و روحانیون بسیجی در این طرح ها مشارکت دارند، گفت: به طور خاص و ابتکاری، طرحی برای بچه ها داریم و آن هم این که اسباب بازی هایی به شکل هدفمند و بر اساس نگاه دینی به بچه های کمتر از هفت سال خانواده های مستضعف و نیازمند اهدا می شود تا در این روزهایی که بچه ها در خانه هستند، باعث شادی و نشاط آن ها شود.

مسئول کمیته توزیع و پشتیبانی ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه با اشاره به این که تاکنون بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار قمی به همت طلاب جهادی سرکشی شده و وضعیت آن ها از حیث نیاز به مراقبت های بهداشتی و یا حضور پزشک در منزل مورد بررسی قرار گرفته است، ابراز داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قم در مجموع تاکنون حدود ۲۰۰ تن از طلاب و مبلغین ما در بیمارستان های استان جهت عیادت از بیماران و انجام خدمات مختلف حضور پیدا کرده اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha