پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرتضی حیدری فرماندار قم

حوزه/ ما تمامی پیام‌رسان‌ها را برای اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام  مردم در این سامانه بسیج کرده‌ایم و تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار تن در سامانه سلامت و طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرتضی حیدری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان قم اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و چندین دستگاه دیگر را دعوت و طرح را قرائت کردیم و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

حیدری با بیان اینکه استان قم ازنظر پیگیری در رتبه هفتم و هشتم کشوری قرار دارد، گفت: باید  یک‌میلیون و ۳۷۰ هزار نفر را عضو این سامانه کرده و تکلیف آن‌ها را مشخص کنیم.

فرماندار قم با بیان اینکه این آمار رضایتمند نیست، عنوان کرد: از دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم در ایام تعطیل و غیر تعطیل، هرکدام از این دستگاه‌ها سه روز در هفته، یک وسیله نقلیه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی از طریق پیام‌رسان‌ها توفیقات خوبی به دست نیاورده‌ایم در نتیجه می‌توان از طریق پیگیری و تماس با خانواده‌ها، افراد را ترغیب به مشارکت در این طرح کرد.

فرماندار قم با اشاره به وظایف و اقدامات کمیته مراقبت و پایش عمومی گفت: بر اساس این کمیته باید دسترسی تمام افراد ساکن در قم به سامانه سلامت فراهم‌شده و عموم مردم عضو این سامانه شوند و تکلیف خود را پیرامون وضعیت کرونا مشخص کنند.

وی در پایان با بیان اینکه محوریت انجام این طرح بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: ما تمامی پیام‌رسان‌ها را برای اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام  مردم در این سامانه بسیج کرده‌ایم و تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار تن در سامانه سلامت و طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha