جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تشکر

حوزه/ شبکه ملی ایثارگران دفاع مقدس در پیامی از ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  نقل از دفاع مقدس،شبکه ملی ایثارگران در پیامی از ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا تشکر کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«شبکه ملی ایثارگران به عنوان نماینده جامعه ایثارگری کشوراز تلاش ارزشمند و والای پزشکان، پرستاران و دست اندر کاران حوزه بهداشت و سلامت کشور در مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌کند.

مردم شریف ایران بویژه ایثارگران دفاع مقدس به یاد دارند زمانی که در جبهه‌های دفاع مقدس به یاری کادر پزشکی نیاز بود چگونه پزشکان و پرستاران پابه پای رزمندگان اسلام فداکاری و در سنگرها به درمان و مداوای مجروحین شبانه روز همت گماشتند تا این مرز و بوم از هجوم دشمنان در امان بماند و مردم عزیز ایران در سلامتی و آرامش به سر ببرند.

حال نیز شرایط مشابه بوجود آمد و این عزیزان همچون زمان دفاع مقدس شبانه روزی با فداکاری و ایثار برای سلامتی مردم و سربلندی ایران تلاش می‌کنند.

بی شک این ایثار کمتر از ایثار زمان دفاع مقدس نیست و تاریخ به شما غیورمردان و شیرزنان کشور اسلامی ایران افتخار خواهد کرد.

شبکه ملی ایثارگران از طرف جامعه ایثارگری کشور درآستانه بهار طبیعت، یاد و خاطره تمامی شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان، که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی فداکاری نمودند را گرامی داشته و ضمن ارج نهادن برفداکاری و از خود گذشتی شما ایثارگران حال حاضر، پیشاپیش سال نو را به مردم شریف ایران و شما عزیزان تبریک می‌گوید.

مطمئناً تمامی مردم ایران اسلامی بخصوص ایثارگران برای شما دعا و آروز می‌کنند بزودی بر این بیماری فائق آیید و پیام آور ریشه کن شدن آن از میهن اسلامی باشید.

در پایان همچون یکایک ملت شریف ایران داغدار از دست دادن جمعی از عزیزانمان به واسطه این بیماری هستیم و ضمن طلب آمرزش برای آن‌ها و صبر و شکیبایی برای خانواده هایشان با استمداد از ارواح طیبه شهدا، سلامت عموم هموطنان عزیز را از درگاه حضرت حق طلب می‌نماییم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha