پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بهبود

حوزه/ سخنگوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد از بهبود هزار و ٧١ نفر از بیماران کرونایی از ابتدای شیوع این بیماری در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، سخنگوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد، عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گروه مجازی اطلاع رسانی آمار کرونا در یزد، از صدور اطلاعیه 66 این ستاد  خبر داد.

دکتر ابراهیم سلمانی افزود: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با بررسی افراد مشکوک به ابتلا ویروس کرونا در استان یزد تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ دوم فروردین‌ماه، تعداد افراد قطعی مبتلابه این بیماری به ۶۴۱ نفر رسیده است و ۵۷ نفر جان خود را در استان بر اثر کرونا از دست‌ داده‌اند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در یزد، آمار تحلیلی تا روز گذشته (بدون احتساب امروز) را براساس محل سکونت اعلام کرد: ٢٩٨ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ١٢١ مورد در میبد، ١٢٥ مورد در اردکان و ١٠ مورد در ابرکوه، ٩ مورد ابتلای قطعی در بهاباد، هفت مورد در مهریز، دو مورد در خاتم، ٩ مورد در بافق، پنج مورد در اشکذر و سه مورد در تفت گزارش‌ شده است.

دکتر سلمانی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، هزار و ٩٧٤ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری‌ شده اند که از این تعداد، نمونه هزار و ٢٦٤ نفر جهت تأیید نهایی به آزمایشگاه ارسال‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ١٩ در استان، هزار و ٧١ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند و هم استانی‌ها از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی صرف‌نظر کرده و برای کاهش ابتلا به این بیماری در خانه بمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha