چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مراسم

حوزه/ مسئول روابط عمومی اوقاف استان قم گفت: مراسم مذهبی بقاع متبرکه استان طی ایام نوروز به صورت زنده از شبکه نور پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه مهدی قائم‌پناه اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات مردمی، مراسم مذهبی با محوریت بقاع متبرکه بدون حضور زائران برگزار خواهد شد.

وی افزود: طی هماهنگی با صدا و سیمای مرکز قم، مراسم شاخص مذهبی در بقاع متبرکه استان، به صورت زنده از سیمای مرکز قم (شبکه نور) پخش می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام (٢٥ رجب) شاهد پخش زنده مراسم مداحی و روضه ‌خوانی از حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع علیه السلام بودیم گفت: این برنامه از ساعت  ۱۹  الی ۲۰ روی آنتن رفت.

وی ادامه داد: همزمان با سوم فروردین و به مناسبت ۲۷ رجب سالروز مبعث رسول گرامی اسلام(ص)، پخش زنده برنامه از حرم مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) و از ساعت ۱۸ تا ۱۹ تدارک دیده شده است؛ در این برنامه حجت ‌ الاسلام والمسلمین ظهیری حضور دارد و ابوالقاسم زمانی هم مداحی می ‌کند.

قائم ‌پناه اظهار کرد: شنبه ۹ فروردین ولادت سالار شهیدان، امام حسین علیه السلام و روز پاسدار است به همین دلیل از حرم مطهر حضرت امامزاده سید علی علیه السلام از نوادگان حضرت عباس علیه السلام  مراسمی به صورت زنده و از ساعت ۱۸ تا ۱۹ روی آنتن شبکه قم خواهد رفت.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد: دهم فروردین ماه و از ساعت ۱۸ تا ۱۹ شاهد پخش مراسمی به صورت زنده از شبکه قم و از حرم نورانی حضرت علی بن جعفر(ع) خواهیم بود؛ برنامه ‌ای با حضور حجت‌الاسلام الیاسی به عنوان کارشناس و مداحی برادر حاج اسلام میرزایی.

وی به برنامه ‌ریزی صورت گرفته برای پخش زنده مراسم سالروز میلاد امام زین‌العابدین(ع) از حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) اشاره و ابراز کرد: این برنامه دوشنبه ۱۱ فروردین ماه و از ساعت ۱۸ پخش می‌شود و شامل گفت‌وگوی سید مهدی تحویلدار با کارشناسان مذهبی و همچنین مداحی مادحان اهل بیت عصمت و طهارت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha