جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کیانوش جهانپور - سخنگوی وزارت بهداشت

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، درخصوص افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا گفت: براساس یافته های قطعی آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

وی افزود: در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده ایم.

وی خاطرنشان کرد:  ۲۸۹۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: افراد سالم، مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ حتما وضعیت خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کنند تا در صورت نیاز مورد مراقبت و درمان قرار گیرند.

جهانپور گفت: از امروز طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت جدی و با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط آغاز شده که در فاز اول تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در صورت نیاز، قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha