پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شبستر

حوزه / طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر، لباس یکبار مصرف بیمارستانی و ماسک برای مقابله با کرونا تولید می کنند.

خانم سعادت ثریا، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از تولید لباس یک بار مصرف بیمارستانی و ماسک در راستای سلامت مردم خبر داد و اظهار داشت: این روزها با شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت بهداشت فردی، مصرف مواد بهداشتی افزایش یافته است، بنابراین ماسک و لباس بیمارستانی از جمله اقلامی هستند که استفاده آن در خارج از فضای خانه، به ویژه بیمارستان ها توسط کادر درمانی و بیماران بسیار ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر افزود: افزایش تقاضای عمومی و کاهش میزان این اقلام در بازار، مشکلات بسیاری را برای مردم رقم زده است، در این میان زنان نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی با بیان این‌که راه اندازی کارگاه تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی طی هفته های گذشته برای تأمین نیاز مدافعان سلامت صورت گرفته است، افزود: حدود یک هفته است که تولید داریم و از نخستین روز فعالیت تولیدی خود، این لباس ها در مرکز بهداشت شهرستان شبستر، استریل شده و به مدافعان سلامت تحویل می شود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شبستر با بیان این‌که کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم کرونا قرار دارند، گفت: امیدواریم با تولیدات خود بتوانیم نیاز کادر درمانی بیمارستان درگیر با کرونا و بیماران آن ها را تامین کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha