چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 893301
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مطب در خانه

حوزه/ رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم از اجرای فاز دوم طرح مطب در خانه توسط پزشکان قمی به منظور مشاوره های پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم از اجرای فاز دوم طرح مطب در خانه توسط پزشکان قمی به منظور مشاوره های پزشکی خبر داد.

دکتر سیدحسن عادلی گفت: در فاز نخست اجرای طرح مطب در خانه ۳۳ نفر از پزشکان استان حضور داشتند که اقدام به مشاوره و پاسخگویی از طریق پیام رسان واتساپ می کردند که گاها برخی از پزشکان در شبانه روز ۳۰۰ تا ۴۰۰ پیام را پاسخ می دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم از این طرح و درخواست پزشکان دیگر برای فعالیت، طرح مطب در خانه در فاز دوم نیز اجرایی و با حضور بیش از ۶۰ پزشک از امروز آغاز می شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: تمامی این پزشکان داوطلبانه و بدون هیچ گونه چشم داشت مالی در طرح شرکت کرده اند و به صورت شبانه روز پاسخگوی مردم هستند.

دکتر عادلی با بیان اینکه در طرح مطب در خانه هدف ما این است که مردم از منازل خارج نشده و در راستای مبارزه با ویروس کرونا بکوشند، گفت: در این طرح نه تنها همشهریان قمی، بلکه بسیاری از هموطنان از استان های مختلف کشور نیز به پزشکان قمی پیام داده و ویزیت رایگان به صورت پیامی می شوند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha