پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ خواهران طلبه حوزه علمیه خواهران مسجد سلیمان مقیم قم، خوزستان و تهران درگذشت خانم داودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه متن پیام تسلیت خواهران طلبه حوزه علمیه خواهران مسجد سلیمان مقیم قم، خوزستان و تهران به حجت الاسلام والمسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به مناسبت درگذشت خانم داودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و انا الی ربنا لمنقلبون
محضر مبارک ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، عضو شورای سیاستگذاری حوزه  علمیه خواهران و رئیس هیات امنای جامعه الزهرا(سلام الله علیها) جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ربانی(دام ظله)
رحلت جانگداز بانوی دانشمند و مدیر موفق، مرحومه سرکار خانم داودی را به محضر شریفتان تسلیت عرض می کنیم. زمانی که حضرتعالی به همراه تنی چند از همراهان و همفکران دلسوزتان به جنوب کشور و شهر مسجدسلیمان هجرت و عَلَم دانش اهل بیت عصمت(علیهم السلام) را در آن شهر برپا کردید، به روزی امید داشتید که شاگردان آن مدرسه پیام آوران مکتب تشیع و خدمتگزاران انقلاب اسلامی باشند. بی گمان بخشی از آن امید، این بانوی مستعد، فاضل، کوشا و خدوم بود که عمری در مسیر خدمت خالصانه به حوزه علمیه خواهران مصروف ساخت. درگذشت این بانو که خود ضایعه ای جبران ناپذیر است برای جنابعالی که بنیانگذار این حوزه بوده و حق استادی بر عهده طلابش دارید بسی ناگوارتر از دیگران است؛ بانویی که پای درس اخلاق شما گریست، بالید و به سوی کمال پیش رفت. این ضایعه را به محضرتان تسلیت گفته و برایتان صبر و اجر مسئلت داریم.

از طرف خواهران طلبه حوزه علمیه مسجدسلیمان مقیم قم، خوزستان و تهران.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha