سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بنیاد احسان

حوزه/ اکنون صحنه، صحنه جنگ است و برخی از نیروهای ستاد اجرایی فرمان امام جان خود را از دست داده و برخی نیز به این بیماری مبتلا شده و در قرنطینه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد ترکمانه در دیدار اعضای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، طی سخنانی از تلاش ستاد اجرایی فرمان امام برای مبارزه با ویروس کرونا یاد و اظهار کرد: در قالب یک طرح بزرگ ملی وضعیت افرادی مناطق محروم کشور مورد بررسی قرار گرفته و درمان افرادی که مشکوک یا مبتلا هستند به صورت مستمر دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: پویش ملی احسان سلامت نیز از روز گذشته در استان قم آغاز شده است تا بتوانیم در قالب این پویش اقلام بهداشتی را در اختیار خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت قرار دهیم.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در پویش ملی احسان سلامت شاهد مشارکت مطلوب مردم، ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت هستیم تا اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را در میان افراد در معرض آسیب و گروه‌های پر خطر توزیع کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله نخست ۱۰ هزار بسته بهداشتی را در میان مردم مناطق کم برخودار قم توزیع می‌کنیم و در ادامه این بسته‌های بهداشتی افزایش یافته و در دیگر استان‌های کشور نیز پویش دنبال خواهد شد.

ترکمانه ضمن ابراز امیدواری نسبت به رهایی از شر ویروس کرونا با مشارکت مردم عنوان کرد: اکنون صحنه، صحنه جنگ است و برخی از نیروهای ستاد اجرایی فرمان امام جان خود را از دست داده و برخی نیز به این بیماری مبتلا شده و در قرنطینه هستند.

وی تصریح کرد: اکنون در کنار کمک به تامین سلامت مردم، خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده بر اثر سیل نیز مورد توجه ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته است و امیدواریم که بتوانیم در این عرصه موفق بوده و مشکلات مردم را رفع کنیم..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha