جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد کشاورز

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از تلاش های قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در جبهه سلامت مردم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سرهنگ محمد کشاورز در دیدار با اعضای قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: متأسفانه قبل از عید مردم ایران با شیوع ویروس منحوس کرونا رو به رو شدند که بسیاری از فعالیت های روزمره را مختل کرده است.

وی افزود: خوشبختانه  از روزهای اول شیوع کرونا، اقشار مختلف اعم از سپاه، بسیج، طلاب، هلال احمر و گروه های جهادی به میدان آمده تا این بیماری را ریشه کن کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: در این بین قرارگاه جهادی طلاب و روحانیت حوزه علمیه قزوین که مزین به نام مبارک شهدای روحانیت است هم به خوبی وارد این عرصه شدند و در مبارزه با کرونا و کمک رسانی به مردم خوش درخشیدند که جای تقدیر دارد.

 کشاورز با اشاره به تأثیرات خلوص نیت در کارها، بیان کرد: کارهای جهادی باید با نیت خدایی و در جهت  کسب رضایت خداوند متعال باشد تا قدم ها و نفسهایمان خدایی شود و کارمان رنگ خدا بگیرد و تأثیرگذار باشد.

وی ضمن قدردانی از تمام کسانی که در مبارزه با کرونا تلاش می کنند، بیان کرد: پزشکان در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند و در تأمین سلامت جامعه جایگاهی ممتاز دارند که باید همیشه قدردان تلاشهای این عزیزان که از جایکاه مقدسی برخوردارند، باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha