سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام صفری

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری برنامه‌های ویژه نیمه شعبان با عنوان «نسیم انتظار» در فارس خبر داد.

حجت الاسلام رحیم صفری در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «نسیم انتظار»، اظهار داشت: با توجه به ایجاد محدودیت‌ها در برگزاری مراسم مذهبی و تجمعات دینی به دلیل بروز بیماری کرونا و ضرورت برنامه ریزی جهت یک اقدام مناسب فرهنگی، پیش بینی شده که برنامه ها به صورت مجازی و بدون حضور مستمع انجام شود و برنامه ها در روز نیمه شعبان به صورت میدانی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: جشن‌های نسیم انتظار با محوریت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص فارس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: راه‌اندازی کاروان نسیم انتظار از برنامه های جشن نیمه شعبان در استان است که با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام ولادت منجی عالم بشریت و به دلیل عدم امکان حضور مردم در بقاع متبرکه انجام خواهد شد.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: در این کاروان ها در تلاشیم نوای دلنشین یا مهدی را به گوش جان تک تک اعضای جامعه برسانیم و همچنین فضاسازی و تبلیغات مهدوی با آذین بندی بقاع متبرکه، نصب بنر و حضور فعال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از دیگر برنامه های این بخش است.

وی در پایان بیان داشت: ارتباط معنوی مردم با امامزادگان همیشه برقرار بوده و ما معتقدیم بقاع متبرکه هیچ گاه از نظر معنوی تعطیل نیست و برای این مهم برگزاری توسل خانگی از سوی این اداره کل در بقاع متبرکه یکی از تمهیداتی است که در ماه معظم شعبان اندیشیده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha