جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پویش

حوزه/ پویش مجازی مردمی «به یاد او » با محورهایی همچون؛ تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان در آستانه نیمه شعبان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با نزدیک شدن به نیمه شعبان و با توجه به شیوع ویروس کرونا، شکل متفاوتی از برگزاری جشن نیمه شعبان فرا روی منتظران مهدوی قرار گرفته است. بر همین اساس پویش مجازی مردمی «#به_یاد_او» با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

این پویش محدویت سنی ندارد و کل اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند. براساس این پویش علاقه‌مندان می‌توانند تصویر آذین‌بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان را به اشتراک‌ گذاشته و یا از شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج و بیان دل‌گویه با امام زمان (عج) ویدئویی یک دقیقه‌ای ضبط کنند.

تقدیم یک کار خوب در ایام نیمه شعبان به امام و برگزاری جشن خانگی و جشن مجازی در قالب ثبت تصویر و یا ضبط ویدئو از دیگر پیشنهادهای شرکت در این پویش است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در اینستاگرام را با درج هشتگ #به_یاد_او و #خانواده_مهدوی و تگ کردن صفحه اینستاگرام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) chashmbe_rah۱۲@ در پست یا ارسال آثار به ادمین کانال بنیاد به نشانی chashmbe_rah@ در پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش و تلگرام در این پویش شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha