سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نوری همدانی

حوزه/ شاید مهمترین عمل از اعمال نیمه شعبان زیارت حضرت سیدالشهداء علیه السلام است که توصیه مؤکد می گردد همه بدانند که صاحب الملک و صاحب الزمان اوست، اوست که یک مصلح مقتدراست و اوست که امید مستضعفان است و ضعف بشر را برطرف می کند و اوست که مستکبران را به ذلت می کشاند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت الله نوری همدانی دامت برکاته به مناسبت فرارسیدن فرخنده میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر اروحنا له الفداء به شرح زیر است:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ أَرَأَیتُمْ إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکمْ غَوْرًا فَمَنْ یأْتِیکمْ بِمَاءٍ مَعِینٍ. 
سلام علیکم 
با تبریک فرا رسید نیمه شعبان المعظم و میلاد سراسر پرخیر و برکت مصلح کل، موعود امم، حضرت مولانا بقیةالاعظم امام عصرعجل الله تعالی الفرجه به همه منتظران آن حضرت، بی شک جهان بشری امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه حضورآن منجی یگانه عالم هستی می باشد.
انسانها نیز چاره ای جز پناه بردن به خداوند سبحان و آخرین حجت او ندارند، براین اساس همگان را توصیه می کنم در همه حال و همه زمان ها به یادآن محبوب هستی باشند، خاصه از فرصت پیش رو؛ یعنی شب نیمه شعبان که در روایات ما از جایگاه والا و بالای برخوردار است و اعمال خاصی برای این شب و روز ذکر شده است بهرمندگردیم و برای ظهورآن حضرت دست به دعا برداریم تا اضطرار و ابتلاء از بشریت برداشته شود.
و شاید مهمترین عمل از اعمال نیمه شعبان زیارت حضرت سیدالشهداء علیه السلام است که توصیه مؤکد می گردد همه بدانند که صاحب الملک و صاحب الزمان اوست، اوست که یک مصلح مقتدراست و اوست که امید مستضعفان است و ضعف بشر را برطرف می کند و اوست که مستکبران را به ذلت می کشاند.
او نه تنها امید شیعیان و مسلمانان بلکه امید همه بشریت می باشد. امروز همه خصوصأ علماء بایدنقش خود را در عصر غیبت به بهترین وجه ایفاء کنند، چون حضرتش در عصرغیبت امر را به فقهاء وعلماء امت واگذار نمود( وَ أَمَّا الْحَوَادِثُ الْوَاقِعَةُ فَارْجِعُوا فِیهَا إِلَی رُوَاةِ حَدِیثِنَا...)
و البته امروز عده ای به دنبال نظریه منهائیون (دنیای بدون متولی دین ودین بدون فقه ....است)
در این ایام حساس خاضعانه از درگاه خداوند حکیم و قادر متعال تعجیل درفرج راخواستاریم وآرزوی صحت و عافیت برای همگان خصوصاً مبتلایان به این ویروس منحوس کرونا را داریم.
مردم شریف در کنار توسل و تضرع، توصیه های مسئولان امر و کارگزاران سلامت کشور را کاملاً عملی سازند و اینجانب بار دیگر از همه عزیزان خدمتگذار که مشغول خدمت در عرصه بهداشت و درمان هستند تشکرمی کنم ودعاگوی آنها می باشم.
ملتمس دعا
قم مقدسه
 ١٨فروردین ٩٩
حسین نوری همدانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha