سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مهدویت

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از طنین روح بخش زیارت آل یاسین از امامزادگان و بقاع متبرکه و مساجد استان در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) خبر داد .

 حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک میلاد سراسر سرور و با سعادت امام مهدی (عج)، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی، برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه و مساجد بصورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار می شود . 

وی با بیان اینکه همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) زیارت آل یاسین همراه با سراسر کشور از مأذنه های بقاع متبرکه و مساجد استان لرستان پخش خواهد شد، افزود: این برنامه امشب راس ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه برگزار  می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، برگزاری دعای روح بخش ندبه در روز میلاد حضرت مهدی (عج)، اجرای برنامه کاروان نسیم انتظار با نصب سیستم صوتی و اجرای گروه سرود و مولودی خوانی از محل امامزادگان در شهرهای مختلف بدون حضور مردم، پخش زیارت آل یاسین عصرهای جمعه از مأذنه های امامزادگان استان، برگزاری چله مهدوی از نیمه شعبان تا ۲۴ ماه مبارک رمضان و پخش ادعیه از جمله دعای توسل و ... را از دیگر برنامه های بقاع متبرکه برای تعجیل در ظهور امام عصر(عج) و ریشه کنی زنجیره ویروس منحوس کرونا برشمرد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha