جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشنواره

حوزه/ جشنواره گرافیکی «مقدس‌نما» از ۲۱ فرودین‌ماه تا ۲۱ خردادماه با محوریت انجمن حجتیه و در ۳ حوزه هنری پوستر، کاریکاتور و موشن‌گرافی پذیرای آثار هنرمندان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،   اولین جشنواره گرافیکی با عنوان «مقدس‌نما» توسط مؤسسه فرق و ادیان  برگزار می‌شود.

سال ۱۳۵۷ بعد از کشتارهای خونین مردم توسط محمدرضا پهلوی رخ داد، امام خمینی فرمان دادند که نیمه شعبان آن سال هیچ مراسم شادی و جشنی برگزار نشود.

به همین منظور اولین جشنواره گرافیکی با عنوان مقدس‌نما که در ۳ بخش طراحی کاریکاتور، پوستر و موشن گرافیک با محوریت انجمن حجتیه و در ۱۴ موضوع فعالیت می‌کند. موضوعات این جشنواره عبارتند از: انجمن و متجرین در پیام منشور روحانیت، انجمن و معاندت با نهضت امام خمینی، انجمن و مخالفت با تشکیل حکومت اسلامی، انجمن و نفوذ در نظام جمهوری اسلامی، انجمن و نفوذ در مراکز علمی و فرهنگی، انجمن و ضعف در دشمن شناسی، انجمن و تعریف ناقص از مهدویت و انتظار، انجمن و مخالفت افراطی با فلسفه و عرفان، انجمن و برائت از وحدت شیعه و سنی، انجمن و سوء استفاده از موجهین، انجمن و جاذبه های عوام پسند، انجمن و تشکیلات مخفی، انجمن و تربیت نیروهای مذهبی ضد انقلاب و انجمن و سبک زندگی اشرافی است.

گفتنی است این جشنواره از ۲۱ فروردین‌ماه تا ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود و به نفرات برتر، ۲۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است مهلت نهایی ارسال آثار ۱۵ خردادماه و اعلام نتایج و تقدیر از شرکت کنندگان ۱۴ تیرماه انجام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت moghadas-nama.ir که از هفته آینده در دسترس خواهد بود و یا به کانال سروش با آی‌دی moghadas_nama@ مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha