دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه گفت: با توجه به وجود ظرفیت فضای مجازی، تصمیم بر این شده که بعد از ماه مبارک رمضان این مسابقه برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری مسابقه خطبه فدکیه عنوان کرد: قرار بود مسابقه خطبه فدکیه در اواخر سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

وی افزود: عموم مراجع عظام تقلید از برگزاری این مسابقه ابراز رضایت و خرسندی کردند، از طرفی هم بیش از ۱۳ هزار نفر در این مسابقه ثبت نام کرده بودند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه مطرح کرد: با توجه به وجود ظرفیت فضای مجازی، ما تصمیم گرفتیم که این مسابقه را پس از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی یادآور شد: امیدواریم افراد دیگر هم در این مسابقه ثبت نام کننده و به جای ۱۳ هزار نفری که ثبت نام کرده اند، ۴۰ هزار رقابت کننده داشته باشیم.

وی اضافه کرد: افراد برای ثبت نام در این مسابقه، می توانند  به  پاینگاه اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه http://tahzib-howzeh.com/ مراجعه و ثبت نام کنند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه مطرح کرد: با توجه به عظمت خطبه فدکیه، باید به بهانه های مختلف محتوای غنی این خطبه ارزشمند را زنده کرد و این مسابقه با هدف آشنایی هر چه بیشتر طلاب با پیام ارزشمند این خطبه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha