پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 896820
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
بذرافشان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: مبلغ میانگین هر بسته غذایی بین مدد جویان ۲۰۰ هزار تومان است، البته این امکان نیز وجود دارد که ۱۵۰ هزار سبد حمایتی به ۲۰۰ هزار تا نیز برسد.

محمدبذرافشان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برنامه های کمیته امداد پیرامون کمک به نیازمندان تحت عنوان مواسات و همدلی، اظهار داشت: کمیته امداد در موضوع کمک به اقشار نیازمند و مددجویان، ۱۵۰ هزار سبد را برای توزیع در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: مبلغ میانگین هر بسته غذایی بین مدد جویان ۲۰۰ هزار تومان است، البته این امکان نیز وجود دارد که ۱۵۰ هزار سبد حمایتی به ۲۰۰ هزار تا نیز برسد.

مدیرکل کمیته امداد فارس با تصریح اینکه تاکنون ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به افراد نیازمند غیر از تحت پوشش کمک شده است، عنون کرد: رئیس بنیاد مستعضفان ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ما کمک کرده اند.

وی افزود: از مبلغ ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ تومان برای شهرستان ها در نظر گرفته شده است و پس از واریز قسط بعدی از سوی بنیاد مستضعفان، بر اساس شیوه نامه ای که ارسال می کنند، کمک ها انجام خواهد شد.

بذر افشان با اشاره به اینکه ۱۴۷ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، خاطرنشان کرد: ۳۱۳ آشپزخانه در طرح طبخ غذا برای نیازمندان وجود دارد که ما از این تعداد ۷۲ آشپزخانه را برای طبخ در نظر داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha