دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
میانه

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه میانه گفت: طلاب در خط مقدم خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده‌اند و این بار نیز تا ریشه کنی ویروس کرونا، در صحنه خدمت به مردم حاضر خواهند بود.

خانم مینا نصیری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه میانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت : طلاب، همیشه در عرصه‌های مختلف در خط مقدم خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده‌اند و این بار نیز به دنبال شیوع ویروس کرونا، طلاب مدرسه علمیه زینبیه میانه در صحنه خدمت رسانی حاضرند.

وی افزود: یکی از عرصه‌های فعالیت طلاب برای مقابله با شیوع کرونا،  تولید وسایل بهداشتی و ماسک است؛ تلاشگران گروه‌های جهادی باهمت مضاعف پس از تولید روزانه بسته‌های بهداشتی، آن‌ها را در اختیار خانواده‌ها به‌ ویژه مناطق محروم شهر قرار می‌دهند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه میانه ادامه داد: به همت کادر، طلاب و اساتید این مدرسه،  بسته های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار و مستضعف توزیع شد که این بسته‌ها شامل؛ برنج، روغن ، شکر ، لوبیا ، عدس ، نخود و ... بود.

نصیری افزود: فعالیت منظم طلاب در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا، از مهم‌ترین اقداماتی است که بانوان طلبه در این ایام انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: شماری از طلاب این مدرسه با حضور در نقاهتگاه تازه تاسیس این شهرستان  به یاری بیماران مبتلا به کرونا که در حال بهبود هستند شتافتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha