سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سامانه مهک هلال احمر قم

حوزه/ در بازدید استاندار قم از محل بسته بندی اقلام معیشتی خانواده های کم برخودار در انبارهای امدادی و مجتمع ورزشی جمعیت هلال احمر استان قم از سامانه مهک رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد گل فشان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم در خصوص این سامانه گفت: سامانه مهک مخفف مساوات و همدلی و کمک مومنانه برای ساماندهی کمک به نیازمندان راه‌اندازی شده است که در شرایط کرونا ۴ هزار بسته معیشتی از سوی هلال احمر در قالب طرح نذر زندگی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در مورد اجرای طرح نذر زندگی نیز گفت: در ادامه دستور رهبری رزمایش مساوات و همدلی و کمک مومنانه در حال اجراست و نذر زندگی که از ۱۵ شعبان آغاز شده و تا ماه رمضان ادامه دارد سه گروه از جامعه هدف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 گل فشان گفت: کالاهای اساسی در طرح نذر زندگی در حال بسته بندی است که هر سبد ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان ارزش اعتباری دارد، تاکنون از سوی خیرین سلامت ۴ میلیارد تومان کمک شده است و قرار شد داوطلبان نیز دو برابر آن را اهداء کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: تمهیداتی برای شناسایی افراد اتباع نیز در دستور کار است، همچنین برای شناسایی کارگران نیازمند نیز از سوی جامعه کارگری اقدام شد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha