پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ آن عالم مجاهد و یاور همواره پشتیبان نهضت حضرت امام خمینی(ره)، سراسر عمر نورانی و  پربار  خود را  در راه تبلیغ دین، نشر معارف الهی و خدمت صادقانه به نظام و انقلاب اسلامی سپری کردند و بدون شک فقدان ایشان ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر برای نظام، حوزه های علمیه و جهان تشیع محسوب می شود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت ارتحال آیت الله امینی(ره) به این شرح است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
 
«اذا مات العالم ثُلٌمَ فی الاسلام ثُلمةً لا یسٌدها شیء» 
 
 خبر ارتحال عالم پارسا و فرزانه «حضرت آیت الله حاج شیخ  ابراهیم امینی(ره) » امام جمعه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام ، موجب تأسف و تأثر گردید.
 
آن عالم مجاهد و یاور همواره پشتیبان نهضت حضرت امام خمینی(ره)، سراسر عمر نورانی و  پربار  خود را  در راه تبلیغ دین، نشر معارف الهی و خدمت صادقانه به نظام و انقلاب اسلامی سپری کردند و بدون شک فقدان ایشان ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر برای نظام، حوزه های علمیه و جهان تشیع محسوب می شود. 
 
اینجانب ارتحال این فقیه وارسته را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، مراجع عظام تقلید ، بیت مکرم و عموم شاگردان و ارادتمندان آن بزرگوار ، تسلیت عرض نموده و امیدوارم روح بلند و ملکوتی ایشان در این ماه رحمت و کرامت، مشمول غفران واسعه الهی قرار گیرد و خداوند متعال به بازماندگان محترم پاداش صابرین را عطا فرماید. 
 
بهرام سرمست 
استاندار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha