دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دهشیری

حوزه/ مدیرکل دادگستری استان یزد گفت: شناسایی و رفع موانع تولید از اولویت های مجموعه قضایی در سال جهش تولید است و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، غلامعلی دهشیری، صبح امروز در نخستین نشست از سلسله نشست های ارتباط با نخبگان و اقشار جامعه که با حضور نمایندگان اتاق اصناف استان و بازاریان در اوضاع کرونایی در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: این جلسات با هدف ارتباط بیشتر و مؤثرتر دستگاه قضا با بدنه مؤثر جامعه حسب الامر ریاست محترم قوه در دستور کار قرار گرفته است و با توجیه شرایط روز کشور و پیامدها و مشکلات به وجود آمده برای اصناف و بازاریان در دوران مقابله با کرونا به عنوان اولویت اول با حضور نمایندگان اتاق اصناف استان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در دستگاه قضا، تصریح کرد: در این جلسات به دنبال آن هستیم تا ایده ها و اظهارات و انتظارات اقشار، نخبگان و بدنه مؤثر جامعه در هر حوزه کاری در ارتباط با دستگاه قضا برای حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده و صیانت و حراست از بازار را بدون واسطه شنیده و برای اعتلای شرایط و حمایت قضایی و قانونی، برنامه ریزی و اقدام نماییم.

مدیرکل دادگستری استان یزد با بیان اینکه مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی در سال جاری نیز به صورت جدی در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد، تصریح کرد: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه مبارزه بافساد هم در درون مجموعه و هم با دانه درشت های اقتصادی صورت گرفته که نشان از عزم جدی ریاست محترم قوه در مبارزه با فساد و رفع موانع تولید در همه ابعاد آن دارد.

دهشیری با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: تأکیدات معظم له در چهارمین سال پیاپی بر تقویت مقوله تولید در کشور باید چراغ راه و مورد توجه جدی مسئولان و متولیان امر و مطالبه عمومی مردم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: راهبردهای رهبری در نامگذاری سال نباید به یک سال محدود شود چرا که شعارهای سال انتخاب شده توسط معظم له نشان دهنده خط فکری ایشان در رساندن نظام و انقلاب به آرمان های نهایی آن است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه نامگذاری های رهبری حکیمانه و هوشمندانه است، ابراز داشت: وقتی دشمن بسیج شده برای تحریم اقتصادی و در این مسیر ضربه به دو هدف تولید ملی و معیشت مردم را نشانه گرفته و در نهایت براندازی و اصل نظام را هدف گیری کرده، طبیعی است رهبر فرزانه ای که اشراف کامل دارند و همه مسائل را رصد می کند پیام ها و سیاست های نظام را در راستای خنثی سازی اهداف شوم دشمن تدوین کند.

دهشیری با بیان این که اهمیت بحث تولید در کشور آنجا نمایان می شود که مقام معظم رهبری علیرغم درگیر بودن کشور با ویروس کرونا باز هم از بحث تولید در کشور غافل نبودند؛ ادامه داد: ملت ایران علیرغم تمام تحریم ها در بحث مقابله با کرونا خوش درخشید و توانست این بیماری منحوس را در مقایسه با کشورهای غربی به خوبی کنترل کند که این امر تنها در سایه لطف الهی و رهنمودها و دعای خیر مقام معظم رهبری، زحمات کادر درمان و بهداشت، حضور باشکوه نیروهای مسلح و بسیج عمومی مردم و مدیریت صحیح نظام محقق شد.

وی افزود: اتحاد خوب بین ملت و حاکمیت در بحث مقابله با کرونا نشان داد که می توان بسیاری از مشکلات کشور را با همدلی و هم افزایی و وحدت حل کرد.

دهشیری با تقدیر از همراهی اصناف و بازاریان در دوران شیوع ویروس کرونا در استان، گفت: همراهی اتاق اصناف و بازاریان استان با مصوبات ستاد کرونا استان و همچنین حمایت های مادی و معنوی صورت گرفته توسط آنان در قالب مجموعه نیکوکاری اصناف ستودنی است

انتهای پیام/313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha