جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سوالات شرعی

حوزه/ هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، بخش پاسخگویی دفتر آیت‌الله العظمی جوادی آملی، ساعات پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی را اعلام نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، بخش پاسخگویی دفتر حضرت آیت‌الله جوادی آملی، ساعات پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی را اعلام نمود.

جهت دریافت پاسخ سؤالات شرعی یا مشاوره دینی مذهبی می‌توانید به روش های ذیل اقدام فرمایید.

مراجعه حضوری و مکاتبه قم - خیابان صفائیه ـ کوچه ۱۹ـ پلاک ۷ ؛  دفتر معظم له و تماس تلفنی: (۴۳-۴۲-۴۱) ۳۷۸۴۱۸۴۰ -۰۲۵ درساعات ۹ الی ۱۳و  عصر ۱۴ الی ۱۹:۳۰ و شب ۱ ساعت بعد از اذان مغرب.

سامانه پیام کوتاه نیز ۱۰۰۰۷۲۳۳ می باشد.

همچنین بانوان محترم می توانند همه روزه، صبح ها ساعت  ۱۱ الی ۱۳  و عصر ساعت ۱۷ الی ۱۹ از طریق شماره تماس ۰۹۳۳۴۸۸۹۲۲۰ سوالات شرعی خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دهقان IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 0
    بإسلام سوالی از خدمت تون داشتم شما به سوالات و شبهات اعتقادی هم پاسخ میدهید؟ یا فقط به سوالات شرعی پاسخ میدهید. باتشکر.
  • سلیمان رسول‌زاده GR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    با سلام در پایتخت یونان شهر اتن قبرستان مسلمانان وجود ندارد و خانواده های متوفی ها با هزینه های سنگینی مجبورند افراد فوت شده را هفتصد کیلومتر دورتر از محل زندگی خود در شهرستان دیگری که قبرستان مسلمانان دارد دفن کنند...با این شرایط دفن فرد مسلمان در قبرستان مسیحیان جایز است؟ ایا نبش قبر فرد مسلمان و در اوردن استخوانهای متوفی ها بعد از سه سال بدلیل کمبود جا در قبرستان های مسیحیان حرام است یا خیر؟؟؟ممنون از پاسخگویی شما