شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاطمه نظیر

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از تشکیل بیش از ۱۶ هزار کلاس آموزش مجازی دروس مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا دکترا در ۲۲ مدرسه علمیه خواهران استان خبر داد.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: با توجه به لزوم استمرار فعالیت‎های آموزشی مدارس علمیه خواهران در شرایط موجود تعطیلی مدارس با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، دروس طلاب در حوزه خواهران یزد به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در استان یزد  ۲۲ مدرسه علمیه در سطح استان فعالیت می کنند؛  بیان کرد: تعداد ۱۷ مدرسه در مقطع سطح دو(کارشناسی)، سه مدرسه در مقطع سطح سه(ارشد) و دو مدرسه در مقطع سطح چهار(دکترا)وجود دارد و با توجه به شیوع ویروس منحوس  کرونا و تأثیر آن در آموزش حضوری، مدارس علمیه خواهران فعالیت درسی خود را به صورت مجازی و با دو شیوه برخط و غیر برخط ادامه می دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸  تعداد دو هزار ۷۷۰ واحد درسی در مدارس علمیه خوهران  تشکیل شده است که  از ابتدای ماه اسفند سال ۱۳۹۸ تا کنون در بیش از شش هفته آموزشی، ۱۶ هزار و ۶۲۰ کلاس آموزشی به صورت مجازی تشکیل شده و در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha