جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با استفاده از برنامه مجازی «راه زندگی» اصول مرتبط با سبک زندگی اسلامی را از منظر تفسیر آیات قرآن کریم تبیین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت رسول(ص) در آخرین سفر حج خود علاوه بر انجام آخرین مأموریت الهی خود مبنی بر معرفی جایگاه امامت به امت اسلام، دو میراث گران‌بها در میان امت اسلام به یادگار گذاشتند تا امت را در خطرات و آسیب‌های مختلف راهنما باشند.

این دو میراث گران‌بها قرآن کریم و اهل بی‌(ع) هستند که راه زندگی را طی قرن‌های متمادی به بشریت نشان داده‌اند اما طی تاریخ این دو میراث در میان بشریت مهجور مانده است .

طی سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید زیادی بر بهره‌مندی همزمان از این دو میراث گران‌بها داشته و در کنار توجه به محافل انس با قرآن بر تدبر در این کتاب الهی نیز تاکید ویژه‌ای کرده‌اند.

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها،همزمان با شیوع کرونا و در ایام ماه مبارک رمضان با استفاده از کانال مجازی امور فرهنگی خواهران به نشانی astanehmehr@ اقدام به نشر معارف قرآنی در قالب برنامه «راه زندگی» کرده است.

برنامه «راه زندگی» برنامه‌ای است که اصول مرتبط با سبک زندگی اسلامی را از منظر تفسیر آیات قرآن کریم برای بانوان تشریح و تبیین می‌کند.

برنامه «راه زندگی» با استفاده از کانال مجازی آستان مقدس به نشانی آستان مهر برای بانوان علاقه‌مند در پیام‌رسان‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی قابل دریافت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha